Tuesday, January 4, 2011

meja editor, pertama JANUARI ..

Assalamualaikum dan salam sejahtera para pembaca blog yang tersisih lagi disisihkan ini.. hehe Januari kembali, pernahkah januari pergi? tidak didalam blog ini. =) Bulan januari pertama didalam sejarah kejadian blog durianmangkau.blogspot.com.. Tahun yang baru, kejadian baru, cerita-cerita baru dan paling penting nickname baru.

apa? nickname baru?.. Ya cik akak dan cik abang.. saya tiada lagi membahasakan diri sendiri sebagai durianmangkau kerana mendapat tahu ada penulis lain menggunakan nickname durianmangkau.. Jadi setelah beberapa kali percubaan memikirkan nama pena yang baru, saya memutuskan untuk membahasakan diri sebagai "ahapasesuksde".

  Apakah itu ahapasesuksde? ia adalah singkatan untuk Amir Haliza Anak Pak Andak Simpang Empat Sungai Udang Klang Selangor Darul Ehsan.  wahahaha.. Tak relevan? lantak korang lar.. =) Hanya sementara sahaja,  mungkin pada keluaran post yang akan datang akan muncul nama pena baru.. Ahapasesuksde perlu membahasakan diri dengan nama gelaran kerana ia sangat memudahkan kerja ahapasesuksde menconteng. Apabila ahapasesuksde membahasakan diri sendiri dengan aku, saya, i dan lain-lain ia akan serta merta akan membuat pembaca terasa seperti berbual berdua dengan ahapasesuksde. Dan disebabkan rata-rata pembaca mengenali ahapasesuksde di dunia nyata, ini akan membuatkan pembaca terasa seperti berbual dengan amir haliza yang pembaca kenal di luar sana. Kami adalah dua personaliti yang berbeza. Sangat berbeza. Menjengkelkan bukan membaca "ahapasesuksde", lagi menjengkelkan kalau taip perkataan itu, asyik silap jer...ahahahaha =)

Tukar lagi!!! last.. gelar diri sendiri disros.. disros = this rose = ros ini = rosni.. Rosni, nama ibu  aku. aww~~~ sweet bukan? hehehe (ayat sweet di dalam kolum lain ye)

lantak apa orang nak kata, Penconteng ialah nama pena baru penulis blog ini. jika ada orang sama juga? buat taktau jerlah, bukan pconteng buat duit pun tulis blog ni. =) sekadar buat bacaan ringan dikala otak sebu untuk berfikir.

Senyum kawan-kawanku, ini tahun kita.. mari berguling~!! ( lets roll ~!)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
-apa azam pconteng? erkk silap blog.. nak cerita azam tahun baru pergi masuk blog orang lain.. stereotaip sangat pun tak elok..  huhu

No comments:

Post a Comment